×

Uwaga

Folder doesn't exist or doesn't contain any images

W dniach 28 - 31 maja tego roku uczniowie klas IV - VII SP wraz z opiekunami - p. Joanną Piotrowską p. Mirosławą Kur  i p. Agatą Więch wyruszyli na poznawanie środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii Polski i Litwy.

Pierwszy dzień to zwiedzanie pięknego Augustowa, rejs statkiem po Kanale Augustowskim, który uznawany jest za jeden z najatrakcyjniejszych w Polsce. Szczególną atrakcją podczas rejsu była śluza- budowla wodna, która umożliwia obiektom pływającym pokonywanie różnic poziomu wód na poszczególnych odcinkach drogi wodnej Kanału Augustowskiego.

Po długiej podróży zostaliśmy zakwaterowani w ośrodku Kukle, gdzie zjedliśmy wspaniałą obiadokolację. Potem odbyły się gry i zabawy na terenie ośrodka.

Następny dzień to wykwaterowanie z ośrodka i przejazd do Trok, gdzie wraz z przewodniczką zwiedziliśmy przepiękny zamek położony na jeziorze Galwe. Dla większości były to niezapomniane przeżycia!

Wieczorem zakwaterowaliśmy się w Domu Pielgrzyma w Wilnie. Rano wyruszyliśmy na zwiedzania Wilna. Obejrzeliśmy Cmentarz na Rosie, Kościół św. Anny, Kościół św. Piotra i Pawła, Ostrą Bramę, Stare Miasto i wiele jeszcze innych atrakcji.

Czwartego dnia rano po wykwaterowaniu się z Domu Pielgrzyma udaliśmy się do aquaparku w Druskiennikach. Uczniowie korzystali ze zjeżdżalni i różnych atrakcji wodnych. Po udanej kąpieli wyruszyliśmy w drogę powrotną do szkoły.

Wraz z naszymi paniami opiekował się nami właściciel biura turystycznego Majola, p. Karol Banasiak. Wszyscy podziwialiśmy wspaniałą organizację wycieczki, moc pomysłów i cierpliwość pana Karola. Słowem - profesjonalizm! Dziękujemy!